Vždy doporučujeme před odesláním zboží k reklamaci nás kontaktovat na info@gastromex.cz nebo využít formulář níže a nebo na telefonu 603 251 296. Některé zboží lze zaslat přímo k výrobci a tím se zkrátí doba reklamace. Vždy se snažíme vyřídit co nejrychleji maximálně však v zákonné lhůtě viz. obchodní podmínky.
Adresa pro zaslání:
GASTROMEX s.r.o.,
Kly-Záboří 277
277 41 Kly
Doporučujeme využít tento reklamační list a přiložit doklad pro snadnější identifikaci zboží a zákazníka. Nezasílejte na dobírku takové zásilky nebudou přijaty.
Doporučujeme kontaktovat přepravce a dát informaci i nám, nejlépe s fotkou poškození, aby bylo co nejrychleji vyřešeno.
Adresa je stejná jako pro zasílání reklamací. Doporučujeme sepsat tento vzor o odstoupení od smlouvy a přiložit doklad pro snadnější identifikaci zboží a zákazníka. Nezasílejte na dobírku takové zásilky nebudou přijaty. Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Přiložte číslo účtu, tím se vše urychlí.
Dále prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Náklady spojené s navrácením zboží nese spotřebitel.